/ دکتر سعید میرزایی / مقالات / اینله و انله دندان
۲ دقیقه

0 / 5. 0

اینله و انله دندان

اینله و انله دندان

آنچه می خوانید...

اینله و انله دندان

دندان هایی که پوسیده می شوند احتیاج دارند که ترمیم شوند . ترمیم این دندان ها به وسیله دندانپزشک زیبایی امکان پذیر می باشد . جهت این کار از مواد پر کننده استفاده می کنند  که چندین نوع در اختیار دندانپزشکان قرار می گیرد . در حالی که دندان های قدامی نیازمند بازسازی باشند ازمواد همرنگ دندان یعنی همان کامپوزیت استفاه می شود. اگر دندان های خلفی دچار پوسیدگی شده باشد مواد نقره ای رنگ بهترین گزینه می باشد .

اینله و انله دندان موادی هستند که دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند و می توانند برای دندان هایی که پوسیدگی حاد دارند مورد استفاده قرار گیرد . این مواد تشابه زیاد به کامپوزیت دارد.

 

اینله و انله دندان
اینله و انله دندان

از روش اینله وانله دندان برای دندان هایی استفاده می شود  که عصب کشی شده اند و احتیاج به تقویت دارند از آنجایی که مواد پر کننده اینله و انله ماندگاری بالایی دارد می تواند دیواره هایی که ضعیف هستند را تقویت کنند  . این کار به وسیله سیستم های باندینگ  و مواد همرنگ دندان صورت می گیرد . نخست دندانپزشک قالب دندان بیمار را تهیه می کند و آن را به لابراتور می فرستد تا چینی آن بر طبق آناتومی دقیق دندان و رنگ مناسب آن شکل داده شود .

 مزیت های اینله و انله

در این روش اینله و انله دندان  از قالب استفاده می شود به همین دلیل تاثیرات بسزایی در شباهت پر کننده با دندان طبیعی دارد . علاوه بر این روکش تمام سطح های جونده و سطوح دندان را می پوشاند  و بدین منظور قسمت های تیره رنگ دندان پنهان می ماند و قسمت انله بزرگتر از قسمت اینله می باشد و قسمت یا تمامی سطح جونده دندان را موی پوشاند . اینله کوچک تر می باشد و درون دندان قرار می گیرد . البته به علت زمان زیادی که این روش به خود اختصاص می دهد هزینه آن هم همچنین بیشتر می شود .

برخی  از خدمات دکتر میرزایی

اصلاح طرح لبخند

بیلیچینگ دندان

لمینت دندان

پروتز دندان

ارتودنسی

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم

با تشکر مدیریت سایت

دکتر سعید میرزایی

دکتر سعید میرزایی در دندانپزشکی صبا متخصص در پروتز های دندانی انجام خدمات دندانپزشکی زیبایی : اصلاح طرح لبخند ، ایمپلنت دندان ، لمینیت دندان ، پروتز دندان ثابت ، پروتز دندان متحرک ، ارتودنسی ، بلیچینگ دندان و ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *