/ دکتر سعید میرزایی / طرح لبخند / برداشتن کامپوزیت دندان
۳ دقیقه

0 / 5. 0

برداشتن کامپوزیت دندان

برداشتن کامپوزیت دندان

آنچه می خوانید...

یکی از روش هایی که به تازگی در بین تمامی افراد از محبوبیت بالایی برخوردار است، کامپوزیت دندان می باشد. استفاده از کامپوزیت دندان در سه دهه گذشته بسیار افزایش یافته است. با استفاده از کامپوزیت دندان می توان تغییرات کوچک که نیاز به ارتودنسی دندان دارند را نیز رفع نمود. اصلاح طرح لبخند، افزایش زیبایی از مهم ترین ویژگی های این روش زیبایی در دندانپزشکی به شمار می آید. اما ممکن است برای شما سوال ایجاد شود که هزینه کامپوزیت دندان بر چه اساسی تعیین می شود؟ آیا برداشتن کامپوزیت دندان امکان پذیر است ؟ مزایای کامپوزیت دندان نسبت به لمینت دندان چیست ؟

برداشتن کامپوزیت دندان
برداشتن کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان

یکی از روش های اصلاح طرح لبخند و افزایش اعتماد به نفس استفاده از روش هایی همچون کامپوزیت و یا لمینت دندان می باشد که امروز جزء پر طرفدار ترین روش ها بین تمامی افراد جامعه به شمار می آید.

کاربرد کامپوزیت دندان

بهبود بخشیدن به رنگ دندان و تغییر رنگ دندان ها به کمک کامپوزیت دندان یکی از مهم ترین ویژگی های این روش است که باعث افزایش زیبایی در لخند شما می شود.

اصلاح نامرتبی در دندان و یک جایگزین برای ارتودنسی دندان می باشد.

به منظور داشتن لبخند هالیوودی می توان از روش کامپوزیت دندان استفاده نمود.

برداشتن کامپوزیت دندان

در برخی از مواقع نیاز به برداشتن کامپوزیت دندان می باشد، اگر شما در هنگام قرار گیری آن به یک دندانپزشک ماهر و با تجربه مراجعه نمایید به طوری که تراش دهی در دندان های شما انجام نشود، می توانید در مواقع مورد نیاز از روی دندان های خود بردارید.

دلایل مختلفی برای برداشتن کامپوزیت دندان وجود دارد از جمله ایجاد تنوع، ترمیم دندان و … که در صورت عدم تراش دهی این کار امکان پذیر می باشد.

مزایای کامپوزیت دندان نسبت به لمینت دندان

در صورت نیاز می توان کامپوزیت دندان را برداشت، در صورتی که لمینت دندان دائمی بوده و این امکان وجود ندارد.

هزینه کامپوزیت دندان نسبت به لمینت دندان کمتر است.

تراش دهی در کامپوزیت دندان وجود ندارد.

قابل ترمیم می باشد.

در صورت تغییر رنگ با پولیش دندان می توان به حالت اولیه باز گرداند.

راه های ارتباطی با دکتر سعید میرزایی
تماس : ۰۹۱۲۹۲۶۲۱۹۲ – ۴۴۳۳۹۶۷۳
پیج اینستاگرام دکتر سعید میرزایی

هزینه کامپوزیت دندان

هزینه لمینت دندان نسبت به دندان های مورد استفاده و دستمزد و نوع جنس لمینت بستگی دارد. برخی از افراد در هنگام خندیده 6 دندان بالا و برخی دیگر 8 دندان بالا نمایان می شود. گاهی نیاز به استفاده از کامپوزیت در دندان های بالا و پایین است. بنابراین بهتر است به یک دندانپزشک زیبایی مراجعه نمایید بعد از بررسی شما هزینه را به شما اطلاع دهد. لازم به ذکر است که این روش هزینه کمری نسبت به اصلاح طرح لبخند با لامینت دندان دارد.

نتیجه گیری

یکی از روش های مناسب به منظور افزایش زیبایی در هنگام خندیدن شما، استفاده از کامپوزیت دندان است  که اگر در هنگام استفاده از تراش دهی استفاده نشود، می توان به راحتی آن را برداشت و دندان را ترمیم نمود. انتخاب دندانپزشک خوب و ماهر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. در انتخاب آن نهایت دقت را داشته باشید.

سایر مطالب

هزینه لمینت دندان

کاربرد لمینت دندان

بلیچینگ یا سفید کردن دندان

لامینت دندان

دکتر سعید میرزایی

دکتر سعید میرزایی در دندانپزشکی صبا متخصص در پروتز های دندانی انجام خدمات دندانپزشکی زیبایی : اصلاح طرح لبخند ، ایمپلنت دندان ، لمینیت دندان ، پروتز دندان ثابت ، پروتز دندان متحرک ، ارتودنسی ، بلیچینگ دندان و ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *