/ دکتر سعید میرزایی / مقالات / کاندیدای ایمپلنت دندان
۳ دقیقه

0 / 5. 0

کاندید ایمپلنت دندان

کاندیدای ایمپلنت دندان

آنچه می خوانید...

کاندیدای ایمپلنت دندان

ایمپلنت ها نوعی دندان مصنوعی می باشد که می تواند جایگزین دندان های از دست رفته شود . کاندید ایمپلنت دندان باید شرایط را برای انجام آن داشته باشد . در ادامه مطلب به طور کامل توضیح خواهیم داد …

کاندید ایمپلنت دندان
کاندید ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان

ایمپلنت ها جایگزین دندان مصنوعی برای ریشه های دندان طبیعی هستند . ایمپلنت ها در فک بالا و پایین استفاده می شود . آنها از تیتانیوم و مواد دیگر ساخته شده اند که به بدن انسان مناسب هستند . در ایمپلنت دندان به بافت دندان متصل می شوند تا پایه پایدار برای یک یا چند دندان با دندان مصنوعی جایگزین شود.

مراحل ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان برای چندین دهه استفاده شده است . بیماران در تمام سنین ایمپلنت های دندانی را برای جایگزینی یک دندان تک یا چند دندان یا برای حمایت از پروتز های جزئی یا کامل انتخاب کرده اند . آنها کمک می کنند چهره ای را که در غیر این صورت به دلیل دندان های گم شده دچار غبار شده باشد، پر کنید . بر خلاف پروتزها ، در ایمپلنت و تاج ها از  چسب به هیچ عنوان استفاده نمی شود . در ادامه مراحل لمینت دندان بیان می شود .

برای انجام هر گونه از خدمات دندانپزشکی بهتر است به دندانپزشک ماهر و با تجربه مراجعه نمایید .

جهت دریافت مشاوره و پاسخ به سوالات خود در رابطه با ایمپلنت دندان با با دکتر سعید میرزایی با شماره 02144339673 تماس حاصل نمایید .

درمان معمولا یک فرایند سه بخش است که چند ماه طول می کشد.

در مرحله اول دندانپزشک جراحی ایمپلنت را در فک قرار می دهد و بالای این ایمپلنت کمی بالاتر از بالای استخوان است . برای جلوگیری از ورود بافتهای ، یک پیچ به ایمپلنت وارد می شود. لثه پس از ایمپلنت ایمن می شود . ایمپلنت به مدت تقریبا سه تا شش ماه تحت پوشش قرار می گیرد در حالیکه با استخوان، پروسه ای به نام “osseointegration” متصل خواهد شد .

در مرحله دوم ایمپلنت در محل مورد نظر قرار گرفته و بافت در اطراف آن قابل درمان است . برخی از ایمپلنت ها نیاز به یک روش جراحی دوم دارند که در آن برای اتصال دندان جایگزین متصل می شود .

در مرحله سوم و نهایی ، دندانپزشک یک تاج را می دهد که دارای اندازه، شکل، رنگ و مناسب است که با دندان های دیگر شما ترکیب می شود. پس از تکمیل شدن ، تاج به ایمپلنت وصل می شود .

کاندیدای ایمپلنت دندان

شما اگر سلامتی داشته باشید و لثه های سالم و استخوان کافی برای حمایت از ایمپلنت داشته باشید.

شما باید به بهداشت دهان و دندان متعهد باشید تا دهان شما سالم و برنامه ریزی شده برای بازدیدکنندگان منظم دندانپزشکی فراهم شود . اگر ایمپلنت گزینه ای برای شما باشد ، از دندانپزشک خود بپرسید .

دکتر سعید میرزایی

دکتر سعید میرزایی در دندانپزشکی صبا متخصص در پروتز های دندانی انجام خدمات دندانپزشکی زیبایی : اصلاح طرح لبخند ، ایمپلنت دندان ، لمینیت دندان ، پروتز دندان ثابت ، پروتز دندان متحرک ، ارتودنسی ، بلیچینگ دندان و ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *